AESSM  
       



Protectia Muncii

Elaborarea documentatiilor necesare īn vederea obtinerii autorizatiei de functionare a persoanelor juridice din punct de vedere al protectiei muncii, īn conformitate cu art.9, lit. b) din Legea protectiei muncii nr. 90/1996, republicata, Legea nr. 359 / 2004 privind simplificarea formalitatilor la īnregistrarea īn registrul comertului a persoanelor fizice, asociatiilor familiale si persoanelor juridice, īnregistrarea fiscala a acestora, precum si la autorizarea functionarii persoanelor juridic.

Īn conformitate cu prevederile art. 9 din Legea protectiei muncii, desfasurarea activitatilor de catre persoane juridice si fizice este conditionata de obtinerea autorizatiei de functionare din punct de vedere a protectiei muncii, eliberata de Inspectoratul teritorial de Munca pe raza caruia se afla sediul persoanei juridice sau fizice.

Prin persoane juridice si fizice se īnteleg: agentii economici din sectorul public, privat si cooperatist, inclusiv cu capital strain, care desfasoara activitati pe teritoriul Romāniei, autoritatile si institutiile publice ..... asociatiile nonprofit, precum si asociatiile cu scop lucrativ care īsi desfasoara activitatea īn baza prevederilor legale.

Autorizatia de functionare reprezinta documentul prin care se atesta ca la data verificarii, persoana juridica sau fizica īndeplineste conditiile minime, stabilite prin standardele si normele de securitate īn vigoare, astfel īncāt sa fie prevenite accidentele de munca si īmbolnavirile profesionale.

Documente necesare autorizarii:
- Cererea de acordare a autorizatiei, adresata Inspectoratului Teritorial de
- Munca;
- Certificatul de īnregistrare de la Oficiul National al Registrului Comertului;
- Memoriul tehnic.


 
© SigurantaMuncii.ro
For comments, suggestions or other information please visit our contact page.


Termeni si conditii >  |  Confidentialitate >